Ing. David Kub

Diplomová práce

Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň a jejich aplikace v konkrétních podmínkách reklamního projektu

Criteria of selection media for advertisement camping and their application in particular terms of advertisement project
Anotace:
Reklama je součástí marketingového komunikačního mixu, do kterého patří mimo reklamy podpora prodeje, public relations, přímý marketing, sponzoring a osobní prodej. Reklama motivuje spotřebitele k dlouhodobému vztahu k propagovanému produktu, a tak může ovlivnit i celkový vzrůst tržeb. V přepočtu na jednoho kontaktovaného diváka je reklama relativně levným nástrojem propagace. Nositelem reklamních …více
Abstract:
Advertising is a part of marketing communication mix, which in fact is part of sales support, public relations, direct marketing, sponsoring and direct sale. Advertising motivates customers to longtime relationship to advertised product. By this way we can stimulate gross earnings revenue. Calculated to one contacted respondent, advertising is relatively cheap tool of propagation. The bearers of advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2008
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní