Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň a jejich aplikace v konkrétních podmínkách reklamního projektu – Ing. David Kub
Ing. David Kub
Diplomová práce
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň a jejich aplikace v konkrétních podmínkách reklamního projektu
Criteria of selection media for advertisement camping and their application in particular terms of advertisement project
Anotace:
Reklama je součástí marketingového komunikačního mixu, do kterého patří mimo reklamy podpora prodeje, public relations, přímý marketing, sponzoring a osobní prodej. Reklama motivuje spotřebitele k dlouhodobému vztahu k propagovanému produktu, a tak může ovlivnit i celkový vzrůst tržeb. V přepočtu na jednoho kontaktovaného diváka je reklama relativně levným nástrojem propagace. Nositelem reklamních …víceAbstract:
Advertising is a part of marketing communication mix, which in fact is part of sales support, public relations, direct marketing, sponsoring and direct sale. Advertising motivates customers to longtime relationship to advertised product. By this way we can stimulate gross earnings revenue. Calculated to one contacted respondent, advertising is relatively cheap tool of propagation. The bearers of advertising …víceKlíčová slova
Reklama reklamní kampaň reklamní médium reklamní sdělení Media brief venkovní reklama vnitřní reklama leták vysílací čas kritérium frond-loaded kampaň ponákupní analýzaAdvertisement Advertisement campaign Advertisement media Advertisement annoucement Outdoor advertisement Indoor advertisement leaflet broadcast time kriteria frond-loaded campaign post-by analysis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gtylo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2008
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Neplánované efekty reklamy (kampaň Ford a iniciativa Zlaté ručičky)
Zuzana Cermanová -
Jazyková hra v reklamní komunikaci
Věra Legatová -
Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium
Pavel Skalský -
Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium
Lenka Viltová -
Komiks jako reklamní médium v 21. století. Jeho úloha a význam v informační společnosti.
Lenka Pařízková -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti La Pura Vita
Luděk Hrdlička -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň sdružení Český ráj
Evgeny Lyust