Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň a jejich aplikace v konkrétních podmínkách reklamního projektu – Ing. David Kub
Ing. David Kub
Master's thesis
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň a jejich aplikace v konkrétních podmínkách reklamního projektu
Criteria of selection media for advertisement camping and their application in particular terms of advertisement project
Abstract:
Reklama je součástí marketingového komunikačního mixu, do kterého patří mimo reklamy podpora prodeje, public relations, přímý marketing, sponzoring a osobní prodej. Reklama motivuje spotřebitele k dlouhodobému vztahu k propagovanému produktu, a tak může ovlivnit i celkový vzrůst tržeb. V přepočtu na jednoho kontaktovaného diváka je reklama relativně levným nástrojem propagace. Nositelem reklamních …moreAbstract:
Advertising is a part of marketing communication mix, which in fact is part of sales support, public relations, direct marketing, sponsoring and direct sale. Advertising motivates customers to longtime relationship to advertised product. By this way we can stimulate gross earnings revenue. Calculated to one contacted respondent, advertising is relatively cheap tool of propagation. The bearers of advertising …moreKeywords
Reklama reklamní kampaň reklamní médium reklamní sdělení Media brief venkovní reklama vnitřní reklama leták vysílací čas kritérium frond-loaded kampaň ponákupní analýzaAdvertisement Advertisement campaign Advertisement media Advertisement annoucement Outdoor advertisement Indoor advertisement leaflet broadcast time kriteria frond-loaded campaign post-by analysis
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gtylo/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2008
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUB, David. \textit{Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň a jejich aplikace v~konkrétních podmínkách reklamního projektu}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2008. Available from: https://theses.cz/id/tidod5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Neplánované efekty reklamy (kampaň Ford a iniciativa Zlaté ručičky)
Zuzana Cermanová -
Jazyková hra v reklamní komunikaci
Věra Legatová -
Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium
Pavel Skalský -
Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium
Lenka Viltová -
Komiks jako reklamní médium v 21. století. Jeho úloha a význam v informační společnosti.
Lenka Pařízková -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti La Pura Vita
Luděk Hrdlička -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň sdružení Český ráj
Evgeny Lyust