Organizace mezinárodního házenkářského turnaje – Mgr. Pavel Nováček
Mgr. Pavel Nováček
Bakalářská práce
Organizace mezinárodního házenkářského turnaje
Organization of international handball tournament
Anotace:
První část práce zpracovává teoretické poznatky z oblasti managementu a marketingu, které mohou být dále uplatněny při organizaci mezinárodní sportovní akce. Druhá část se zabývá konkrétní realizací mezinárodního turnaje v házené. Tato část především rozebírá jednotlivé aspekty organizace akce takového rozsahu a znázorňuje způsob jejich řešení. Zpracování bakalářské práce mi pomohlo k lepšímu pochopení …víceAbstract:
First part of my work processing theoretical knowledge about management and marketing, which can be helpful in process of organization of international sport action. Second part is about realization of international handball tournament in practice. This part is first of all analyzing all aspects of organization action like this and representing way how to solve them. Working out this thesis helped …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wzrx1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka