Význam sociálních sítí v oblasti cestovního ruchu – Bc. Lucie Štrynclová
Bc. Lucie Štrynclová
Bakalářská práce
Význam sociálních sítí v oblasti cestovního ruchu
The importance of social networks in tourism
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o významu sociálních sítí v oblasti cestovního ruchu a je postavena na hlavní výzkumné otázce: „Jaký je dopad sociálních sítí na spotřebitele při výběru destinace cestovního ruchu?“. Cílem práce bylo navrhnout možnosti využití sociálních sítí v rámci marketingové destinace, jejímž cílem je poté vzbudit zájem o danou destinaci a následně přesvědčit spotřebitele k její …víceAbstract:
This bachelor thesis discusses the importance of social networks in the field of tourism and is based on the main research question: “What is the impact of social networks on consumers when choosing a tourism destination?”. The aim of the thesis was to propose the possibilities of using social networks within destination marketing, the aim of which is to arouse interest in the given destination and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/nzpl0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Anna Ulrichová, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTRYNCLOVÁ, Lucie. \textit{Význam sociálních sítí v oblasti cestovního ruchu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/tihl9c/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Vliv user-generated content na nákupní rozhodovací proces českých turistů
Veronika Linhartová -
User-generated content v marketingu destinací cestovního ruchu
Petra Süssmilichová -
UGC ve vybraném pražském hotelu
Thao Huong Pham -
Návrh, realizace a vyhodnocení marketingové kampaně pro vybranou společnost s využitím UGC.
Tracy Azubuike -
UGC v cestovním ruchu
Markéta Vaňková -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
David Sekerák -
Online marketingová komunikace českých fotbalových klubů
Lukáš Wohlgemuth