Petra Turečková
Bakalářská práce
Firma v konkurenčním prostředí
A Company in a Competitive Environment
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na firmu Rohlik.cz a její konkurenční prostředí. Firma Rohlik se specializuje převážně na prodej online potravin a drogerie. Teoretická část této práce se zabývá vysvětlením pojmů tržní prostředí, konkurence a obecné cíle firmy. Praktická část je zaměřena na porovnání dané společnosti s konkurenčními firmami na českém i zahraničním trhu. Porovnání dvou nejvýznamnějších …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on Rohlik.cz and its competitive environment. Rohlik company specializes mainly in online food and drugstore sales. The theoretical part of this thesis deals with the explanation of the concepts of market environment, competition and general objectives of the company. The practical part focuses on the comparison of the company with competing companies in the Czech and foreign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Karel Šrédl, CSc.
- Oponent: Elizbar Rodonaia, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv evropské dopravní politiky na konkurenční prostředí v odvětví železniční dopravy
Daniela Kuchtová -
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybrané lokalitě
Veronika Ščipáková -
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybraném regionu
Klára Blechová -
Konkurenční prostředí malých pivovarů
Magdalena Ouředníková -
Konkurenční prostředí malých pivovarů
Ekaterina Egorina -
Oligopolní konkurence mobilních operátorů v České Republice
Milana Albrekht -
Mezibankovní konkurence, její formy a dopady na spotřebitele bankovních služeb
Tomáš Mikluš -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets
Liudmila Fomenko
Název
Vložil
Vloženo
Práva