Reklama na alkoholické nápoje a její vliv na adolescenty – Denisa MORONGOVÁ
Denisa MORONGOVÁ
Bakalářská práce
Reklama na alkoholické nápoje a její vliv na adolescenty
Advertising for alcoholic beverages and its influence on adolescents
Anotace:
Přehledová stať studií o působení vlivu reklamy na alkohol na konzumaci alkoholu adolescenty. Teoretická část obsahuje vymezení pojmů reklama, adolescent a regulace reklamy na alkoholové nápoje. Druhá část představuje pět vybraných zahraničních studií z let 20102013, které zjišťovaly, zda existuje vztah mezi působením vlivu reklam na alkohol a konzumací alkoholu adolescenty.Abstract:
The survey study about the issue of association between alcohol advertising exposure and adolescent drinking. The theoretical part contains the definitions of advertising, adolescent, and regulation of advertising for alcoholic beverages. In the next part there is the presentation of the five selected international studies from the years 20102013 that examined whether there is an association between …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Zveřejnit od: 17. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Renáta Sedláková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MORONGOVÁ, Denisa. Reklama na alkoholické nápoje a její vliv na adolescenty. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Sociální a zdravotní aspekty pití alkoholu u adolescentů
Šárka TRNOVSKÁ -
Působení fyzického prostředí na užívání alkoholu a tabáku u dospívajících
Irena Honsnejmanová -
Reklama na alkohol, její právní a etická regulace a vliv na spotřebitele
Jana Varčoková -
Reklama na alkohol a její působení na děti a adolescenty
Eva Weisová -
Reklama na alkohol a její vliv na jedince z pohledu adolescentů
Kateřina Poláková -
Vliv reklamy na alkohol na adolescenty
Denisa Kleindienstová -
Alkohol a jeho role v uměleckém prostředí z pohledu produkce
Michaela VÁŇOVÁ -
Vliv reklamy na alkohol na dospívající mládež
Nikola Sedláčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva