Michal Gregor
Bachelor's thesis
Zobrazování pohyblivých objektů
Využití metody motion blur při zobrazení scény
Moving objects rendering
Anotácia:
Práce je zaměřena na problematiku vykreslení rychle se pohybujících objektů v počítačové grafice a na popis jednotlivých postupů, kterými můžeme dosáhnout efektu rozmazání pohybem. Metody jsou vysvětleny obecně a následně implementovány v jazyce OpenGL s využitím shaderů GLSL. Důraz je kladen především na implementaci metod a popis řešení problémů, s kterými se můžeme setkat při praktické realizaci …viacAbstract:
The objective of this work is rendering of fast-moving objects in computer graphics and a description of the procedures by which we can achieve the effect of motion blur. Methods are explained in general and subsequently implemented in OpenGL using GLSL shaders. Focus is placed on implementation of methods and description of the problems with which we can encounter in the practical implementation. …viacKeywords
motion blur
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB278
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2010
- Vedúci: Bruno Ježek
- Oponent: Pavel Janečka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuBachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Využití RFID duplexního přenosu signálu na rychle se pohybující prostředky
Zdeněk Španěl -
Ladění GLSL
Ondřej Sabela -
Engine v GLSL
Michal Šlesár -
Shadery v GLSL
Martina KUKULOVÁ -
GLSL editor
Bohumil PODLESÁK -
Editor pro GLSL
Petr Buček