Roman Šimr

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu  v online prostředí

Marketing Communication of a Professional Sports Club in Online Environment
Abstract:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá základním vymezením obecného marketingu s důrazem na marketing ve sportovním prostředí. Práce vysvětluje základní marketingové pojmy a pojmy spojené s prostředím internetu. Praktická část následně analyzuje vybraný sportovní klub z hlediska jeho působení v online prostředí. Definuje použité nástoje, způsoby užití a provádí různá měření pomocí dostupných …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the basic definition of general marketing with a greater emphasis on the marketing of the sporting environment. The thesis explains basic marketing concepts and concepts related to the Internet environment. The practical part analyzes the selected sports club in terms of their activities in the online environment. It defines used tools, usage patterns, and various measurements …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní