Projekt budování silné značky v digitální módě – Bc. Valentina Zimina
Bc. Valentina Zimina
Master's thesis
Projekt budování silné značky v digitální módě
Strong Brand Building Project in Digital Fashion
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje procesu budování značky studia GIZ'MO LAB s cílem posílit její pozici a vytvořit podmínky pro její budoucí rozvoj v oblasti digitální 3D módy. V teoretické části se opírá o odbornou literaturu zaměřenou na postupy budování silných značek a specifika digitální módy. Praktická část detailně analyzuje charakteristiku značky, zahrnující SWOT analýzu, vnější prostředí, postupy …viacAbstract:
This thesis focuses on the process of building the brand of GIZ'MO LAB studio with the aim to strengthen its position and create conditions for its future development in the field of digital 3D fashion. The theoretical part is based on professional literature focused on the methods of building strong brands and the specifics of digital fashion. The practical part thoroughly analyzes the characteristics …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zimina, Valentina. Projekt budování silné značky v digitální módě. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Management and Marketing / Design Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza vybraného sportovního klubu
Tomáš Martinko -
Projekt budování silné značky v digitální módě
Valentina Zimina -
Digital Fashion – móda, která neexistuje
Lucie Kulhánková -
Budování módní značky v digitálním prostředí
Michaela Brůhová -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Biokonjugáty nanočástic pruské modři jako značka pro imunostanovení
Květa Mertová