Mgr. Václav Haták
Diplomová práce
Klamavá reklama v ČR
Misleading Advertising in the Czech Republic
Anotace:
Tématem diplomové práce je klamavá reklama v ČR. V úvodu práce jsou vytyčeny cíle a uvedeny metody zpracování. Práce postupuje od obecných výkladů o hospodářské soutěži a nekalé hospodářské soutěži k výkladu o reklamě a klamavé reklamě. Dále práce obsahuje praktické příklady klamavé reklamy a primární výzkum pochopení dotazníku a ověření situace v mém okolí. V závěru práce jsou zhodnoceny poznatky …víceAbstract:
The subject of this thesis is misleading advertising in the Czech Republic. Baselines and methods of processing the thesis are given in exordium. The thesis includes economic competition, unfair competition, advertising and mainly misleading advertising explanation. The thesis also contains misleading advertisement practical examples and a basic research on questionnaire understanding and testing the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kps5z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Eva Tomášková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Klamlivá reklama ako nekalosúťažné konanie
Barbora Zubaľová -
Nekalá soutěž a právní prostředky ochrany spotřebitele v současné právní úpravě
Radka Kozelková -
Nekalá soutěž z pohledu spotřebitele
Markéta Kemrová -
Nekalá soutěž a právní prostředky ochrany spotřebitele v současné právní úpravě
Radka Kozelková -
Nekalá soutěž ve vztahu ke spotřebiteli
Gabriela Škrnová -
Nekalá soutěž se zaměřením na reklamu
Lucie Motlová -
Nekalá obchodní soutěž a její dopad na spotřebitele
Tereza Švarcová -
Spotřebitelé a nekalá soutěž
Jolana Stonawská