Mgr. Václav Haták

Master's thesis

Klamavá reklama v ČR

Misleading Advertising in the Czech Republic
Anotácia:
Tématem diplomové práce je klamavá reklama v ČR. V úvodu práce jsou vytyčeny cíle a uvedeny metody zpracování. Práce postupuje od obecných výkladů o hospodářské soutěži a nekalé hospodářské soutěži k výkladu o reklamě a klamavé reklamě. Dále práce obsahuje praktické příklady klamavé reklamy a primární výzkum pochopení dotazníku a ověření situace v mém okolí. V závěru práce jsou zhodnoceny poznatky …viac
Abstract:
The subject of this thesis is misleading advertising in the Czech Republic. Baselines and methods of processing the thesis are given in exordium. The thesis includes economic competition, unfair competition, advertising and mainly misleading advertising explanation. The thesis also contains misleading advertisement practical examples and a basic research on questionnaire understanding and testing the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
  • Vedúci: Ing. Eva Tomášková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta