Lenka HLADKÁ

Bachelor's thesis

Strukturované učení ve vzdělávání dětí s autismem

Structured teaching in the education of children with autism
Anotácia:
ANOTACE Práce obsahuje dvě části. V teoretické části bakalářské práce je vymezena problematika autismu, která následně vede k výběru nejúspěšnější doporučované pedagogické intervence v podobě metodiky strukturovaného učení ve vzdělávání dětí s autismem. Druhá část práce se věnuje vlastnímu výzkumu zaměřenému na používání strukturovaného učení v praxi. Jeho cílem bylo zjistit, jaké povědomí panuje o …viac
Abstract:
ANOTACE This document contains two parts. The theoretical part of this bachelor?s thesis determines the issues of autism that consequently lead to the selection of the most popular pedagogical approach which is a methodology of structured learning when teaching autistic children. The second part focuses on the research related to utilising structure learning in practice. Its objective was to find out …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
  • Vedúci: PaedDr. Eva Mrázová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HLADKÁ, Lenka. Strukturované učení ve vzdělávání dětí s autismem. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Bachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Sociálně pedagogická asistence KS + 2 sp.