Bc. Barbora Tomanová

Diplomová práce

Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management

Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Abstract:
The main topic of this thesis called ‘’Changes In Consumer Behaviour And Their Impact On Marketing Management’’ is to look at the trends in consumer Behaviour and in what way the marketers have to change their methods and ways of communication with the customers in order to succeed. This thesis will look in detail on what affects consumer Behaviour, how has it changed over the decades and how has the …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Andrej Mazán, MBA
  • Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní