Theses 

Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management – Bc. Barbora Tomanová

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance

Práce na příbuzné téma

Zobrazit popisek

Bc. Barbora Tomanová

Diplomová práce

Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management

Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management

Abstract: The main topic of this thesis called ‘’Changes In Consumer Behaviour And Their Impact On Marketing Management’’ is to look at the trends in consumer Behaviour and in what way the marketers have to change their methods and ways of communication with the customers in order to succeed. This thesis will look in detail on what affects consumer Behaviour, how has it changed over the decades and how has the consumer buying process evolved. These findings will be interpreted later on in a research done in the company Dance and Jump.

Keywords: consumer behaviour, marketers, age of consumer, age of producer, social media merketing

Jazyk práce: angličtina

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Andrej Mazán, MBA
  • Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní


Nahoru | Aktuální datum a čas: 23. 7. 2019 13:30, 30. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz