Ing. Bc. Zuzana Kulíšková

Diplomová práce

Analýza strategie budování firemní značky

Analysis of Companys Brand Building Strategy
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Analýza strategie budování firemní značky“ je analýza konkrétních aktivit zaměřených na budování značky a kritické zhodnocení jejich návaznosti na stanovenou strategii budování značky v podniku. Pro analýzu byla zvolena firemní značka mezinárodní korporace Monsanto. Pro tuto značku byla provedena analýza strategie jejího budování a konkrétních aktivit sloužících k podpoře …více
Abstract:
The objective of the submitted thesis: “ Analysis of Company´s Brand Building Strategy ” is to analyze all concrete activities focused on brand building and critical evaluation of the link with fixed brand building strategy in the company. For the analysis was chosen company brand which belongs to the international corporation Monsanto. There was done the analysis of brand building approach for the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta