Kristýna Jančáková

Bakalářská práce

Analýza konkurence na trhu šperků

Competitive Analysis on the Jewelry Market
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu konkurence na trhu šperků pomocí metody pozorování a Mystery shoppingu. V první části jsou teoreticky popsány vybrané pojmy týkající se konkurence, analýzy konkurence, SWOT analýzy, metod analýzy konkurence a nákupního prostředí. V další části je charakterizována značka Pandora. Komparace značky Pandora s vybranými konkurenty je součástí práce. V závěru se práce …více
Abstract:
The Bachelor Thesis is focused on analysing the competiton on the Jewelry Market using the observation method and Mystery shopping. The first part theoretically describes the concepts of competition, competition analysis, SWOT analysis, competitive analysis techniques and buying environment. In the next part, the Pandora brand is characterized. Comparison of Pandora brand with selected competitors …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2020
  • Vedoucí: Miluše Hluchníková
  • Oponent: Jana Ostrožná

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod