Jak obstojí Fair trade v porovnání s alternativními projekty? – Jan Škrabánek
Jan Škrabánek
Bakalářská práce
Jak obstojí Fair trade v porovnání s alternativními projekty?
Fairtrade in comparison with its alternatives
Anotace:
Práce zkoumá specifické spotřebitelské chování, kdy zákazník při nákupu bere v úvahu podmínky, za jakých byl produkt vyroben. Práce analyzuje nejvýznamnější iniciativu, která na tomto poli působí, fairtrade a její alternativy. Výzkum si klade zejména následující otázky: Vede program ke zlepšení životních podmínek cílové skupiny? Pomáhá zlepšit pozici výrobců v distribuční síti? Je systém dostatečně …víceAbstract:
This thesis examines specific consumer behaviour when a consumer takes an interest in conditions which the product was made in. This thesis analyses the most significant initiative in the field -- fairtrade -- and its alternatives. The research tries to answer the following questions: Does a programme better living conditions of the target group? Does it help to reinforce producers' situation in a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30155
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 2. 2012
- Vedoucí: Miroslav Svoboda
- Oponent: Michal Mirvald
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30155
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Fairtrade produkty ve vybraných maloobchodních řetězcích v ČR
Tereza Pavlíková -
Fairtrade produkty ve vybraných maloobchodních řetězcích v ČR
Denisa Jíchová -
Fairtrade produkty v maloobchodních řetězcích
Květa Humpová -
Povědomí a vnímání značky Fairtrade v České republice
Jolana Rozmahelová -
Certifikace Fairtrade a její vliv na nákupní chování vybraného segmentu zákazníků
Julie WOČADLOVÁ -
Hedonic Pricing of Chocolate Characteristics: Does Fairtrade Certification Have Any Effect?
Romoke Mariam Lawal -
Certifikace Fairtrade vybraného města
Marie KRYLOVÁ -
Povědomí o Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Nikola WEINZETTELOVÁ