Jan Vimmer

Master's thesis

Strategický a marketingový plán vybrané společnosti

Strategic and marketing plan for a selected company
Abstract:
Cílem této diplomové práce je sestavit na základě teoretických poznatků strategický marketingový plán pro existující cestovní kancelář. Dalším cílem této práce je důkladně prozkoumat okolí podniku, zejména pak jeho stávající konkurenci. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. Teoretické, kde s využitím odborné literatury popisuji samotnou definici procesu strategického plánování a jeho jednotlivých …more
Abstract:
The aim of this Master's Thesis is to create a strategic marketing plan for existing travel agancy on the basis of theoretical knowledge. Another aim of this thesis is to explore the surroundings of the company, especially its existing competitors. The thesis is divided into two parts. Theoretical, where I describe the definition of the strategic planning process and its parts as well as determination …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 10. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 2. 2016
  • Supervisor: Alena Filipová
  • Reader: Jiří Zeman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48478