CRM - Řízení vztahů se zákazníky ve vybrané organizaci. – Tereza HRUBÁ
Tereza HRUBÁ
Bakalářská práce
CRM - Řízení vztahů se zákazníky ve vybrané organizaci.
CRM - Customer Relationship Management in a Selected Organization.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá systémem podporujícím řízení vztahů se zákazníky ? Customer Relationship Management CRM. Část této práce vysvětluje základní pojmy a shrnuje nejdůležitější vlastnosti systému CRM, popisuje a vysvětluje některé výhody i nevýhody, které CRM systémy mohou přinést orga-nizacím. Praktická část se zaměřuje na základě zjištěných informací o současném stavu systému ve společnosti …víceAbstract:
This thesis deals with a system that supports customer relationship management - Cus-tomer Relationship Management CRM. Part of this work explains the basic concepts and summarizes the key features of CRM, describes and explains some of the advantages and disadvantages that CRM systems can bring organizations. The practical part focuses on the information gathered about the current state of the system …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2013
Zveřejnit od: 13. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslav Musil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRUBÁ, Tereza. CRM - Řízení vztahů se zákazníky ve vybrané organizaci.. Uherské Hradiště, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Řízení zkušenosti zákazníků
Marián Seifert -
Zákaznické Zkušenosti Designu v Softwarovém Průmyslu - Specifický Případ Společnosti X
Mirjam Čibukčić -
Měření a řízení zákaznické zkušenosti s cestovními kancelářemi
Romana MAXOVÁ -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Jana Solčanská -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova