Klára Havránková
Master's thesis
Segmentace trhu prostředků na mytí nádobí
Segmentation of the dishwashing detergents market
Abstract:
Hlavním tématem této diplomové práce je segmentace trhu prostředků na mytí nádobí v České republice. Cílem práce je odhalit na tomto trhu takové segmenty, které budou vnitřně homogenní a zároveň mezi sebou heterogenní a následně navrhnout ke každému vhodný marketingový přístup. Diplomová práce je rozdělena na teoreticko-metodologickou a praktickou část. V teoreticko-metodologické části práce jsou vymezeny …moreAbstract:
The main topic of this thesis is the segmentation of the dishwashing detergents market in the Czech Republic. The aim is to reveal segments that will be internally homogeneous and heterogeneous at the same time and then propose a suitable marketing approach for each of them. The thesis is divided into two parts, theoretical-methodological and practical part. In the theoretical-methodological part of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77319
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2019
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Ivona Fojtíková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77319
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Klára Hašová -
Detergenty na mytí nádobí a jejich biologická rozložitelnost
Denisa Čadková -
Porovnání vlivu vybraných prostředků do myček na nádobí na respirační inhibici aktivačního kalu
Vendula Klimantová -
Spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Liubov Vasilieva -
Spotřební chování, segmentace trhu a enormní zadlužování obyvatelstva
Miriam Škachová -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva