Segmentace trhu prostředků na mytí nádobí – Klára Havránková
Klára Havránková
Diplomová práce
Segmentace trhu prostředků na mytí nádobí
Segmentation of the dishwashing detergents market
Anotace:
Hlavním tématem této diplomové práce je segmentace trhu prostředků na mytí nádobí v České republice. Cílem práce je odhalit na tomto trhu takové segmenty, které budou vnitřně homogenní a zároveň mezi sebou heterogenní a následně navrhnout ke každému vhodný marketingový přístup. Diplomová práce je rozdělena na teoreticko-metodologickou a praktickou část. V teoreticko-metodologické části práce jsou vymezeny …víceAbstract:
The main topic of this thesis is the segmentation of the dishwashing detergents market in the Czech Republic. The aim is to reveal segments that will be internally homogeneous and heterogeneous at the same time and then propose a suitable marketing approach for each of them. The thesis is divided into two parts, theoretical-methodological and practical part. In the theoretical-methodological part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77319
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Ivona Fojtíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77319
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Klára Hašová -
Detergenty na mytí nádobí a jejich biologická rozložitelnost
Denisa Čadková -
Porovnání vlivu vybraných prostředků do myček na nádobí na respirační inhibici aktivačního kalu
Vendula Klimantová -
Spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Liubov Vasilieva -
Spotřební chování, segmentace trhu a enormní zadlužování obyvatelstva
Miriam Škachová -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva