Marketingová strategie pro obchod s použitým textilním zbožím na českém trhu – Kateřina Štěrbová
Kateřina Štěrbová
Bakalářská práce
Marketingová strategie pro obchod s použitým textilním zbožím na českém trhu
Marketing strategy for textile second hand store on Czech market
Anotace:
Bakalářská práce představuje návrh marketingové strategie pro obchod s použitým textilním zbožím „Fripshop“ s přihlédnutím na aktuální trend sustainable fashion a růstu secondhandového trhu. V teoretické část jsou popsána východiska, ze kterých vychází část analytická. V této analytické části je zmapován seconhandový trh a jeho vývoj během několika posledních let. Dotazníková forma šetření zjišťuje …víceAbstract:
The bachelor's thesis presents a proposal of a marketing strategy for a textile secondhand store "Fripshop", taking into account the current trend of sustainable fashion and secondhand market growth. The theoretical part describes the starting points on which the analytical part is based. This analytical part maps the secondhand market and its development over last few years. The questionnaire form …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: Lucie Mašterová, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Green marketing v DM drogeriemarkt
Michaela Procházková -
Green marketing
Kateřina Menšíková