Návrh marketingové strategie firmy – Bc. Marcela Krubnerová
Bc. Marcela Krubnerová
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie firmy
The draft of marketing strategy of the company
Anotace:
Předmětem předložené diplomové práce je návrh marketingové strategie firmy, která je podmíněna zpracováním strategické analýzy dané společnosti. Práce je rozdělena na dvě části. Teoreticko – metodologická část se zabývá problematikou strategie a strategického řízení v teoretické rovině. Praktická část je zacílena na strategickou analýzu řetězce Barvy Laky Komplet. Na základě výsledků této analýzy je …víceAbstract:
The subject of folded thesis is the draft of marketing strategy of the company, which is conditioned by the processing of the strategic analysis of the company. This thesis is divided into two parts. Theoretical – methodological part deals with issue of strategy and strategic management in theory. Application part is aimed at strategic analysis of chain Barvy Laky Komplet. In the design part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y9jc0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
- Oponent: Ing. Pavel Babka, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Strategic management in Public Sector Organisations
Ahmed Jibreal -
Management rizik jako jeden z nástrojů strategického/taktického řízení v praxi MSP
Pavel Zamulinský -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingová strategie pro vybrané strategické produkty ve společnosti Palírna U Zeleného stromu a. s.
Tomáš Jahoda -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková