Návrhy pro zefektivnění marketingové komunikace vybraného podniku – Veronika ZÁKRUŽNÁ
Veronika ZÁKRUŽNÁ
Bakalářská práce
Návrhy pro zefektivnění marketingové komunikace vybraného podniku
Proposals to improve marketing communication processes in an enterprise
Anotace:
Hlavním cílem této práce je zpracovat návrhy pro zefektivnění marketingové komunikace Amigos Cocktail & Music baru. Toho je dosaženo naplněním třech dílčích cílů: zpracováním teoretického úvodu k problematice marketingové komunikace, marketingového výzkumu a analýz vnějšího prostředí; analýzou prostředí podniku; analýzou současné marketingové komunikace podniku provedené pomocí třech výzkumných metod …víceAbstract:
The main aim of this thesis is to elaborate proposals to improve marketing communication of the Amigos Cocktail & Music bar. This is achieved by fulfilling the three partial objectives: by elaborating a theoretical introduction on marketing communication, marketing research and analysis of the external environment; by analyzing the business environment of the company; by analyzing the current marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Karolína Ptáčková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZÁKRUŽNÁ, Veronika. Návrhy pro zefektivnění marketingové komunikace vybraného podniku. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Adéla Šebíková -
On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ke vztahu ke studentům
Kristýna Řezníková -
Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP
Ondřej Váňa -
On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou
Nela Sojková -
On-line marketingová komunikace společnosti wemoto.cz
Tomáš Valeš -
On-line marketingová komunikace
Helena Horňáková -
Nové trendy marketingové komunikace v on-line prostředí
Jessica Nováčková -
Analýza a návrh marketingové komunikace prostřednictvím on-line médií - případová studie Olomoucký tvarůžkový festival Olomouc
Miloš DOSTÁL