Analýza postojov spotrebiteľov k privátnym značkám – Kristína Krištiaková
Kristína Krištiaková
Diplomová práce
Analýza postojov spotrebiteľov k privátnym značkám
Analysis of Consumer Attitudes towards Private Brands
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřená na objasnění postupů spotřebitelů k privátním značkám. Hlavním cílem je analyzovat postoje spotřebitelů k privátním značkám a zjistit, zda zákazník vnímá rozdíl mezi privátní značkou a značkou výrobce. Diplomová práce je rozdělená na 4 části. Teoretická část je zaměřená na chování a postoje spotřebitelů a na objasnění pojmu privátní značka. Další část zobrazuje situaci …víceAbstract:
This master’s thesis is focused on the clarification of consumers’ attitudes to private brands. The main objective is to analyze the consumers’ attitudes to private brands and to find out if a customer perceives a difference between a private brand and a producer brand. The thesis is divided into 4 parts. The theoretical part is focused on the consumers’ behaviour and attitudes and on the clarification …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113523
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedoucí: Petra Klapilová Krbová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumers' Attitudes towards Culinary Events in the Czech Republic
Eliška Beránková -
Consumers' attitudes toward CSR of luxury brands in Russia and China
Krystyna Kolnobrytska -
Postoje spotřebitelů k zastarávání výrobků
Tiep Tran Xuan -
Personal motives and attitudes of sustainable consumers across various generations toward organic food
Elouise Christa Errolat -
Postoje spotřebitelů k udržitelné módě
Štěpánka Kadlecová -
Postoje spotřebitelů i k inovacím v maloobchodním prodeji
Pavla HONYSZOVÁ -
Analýza postoje zákazníků k výrobkům s obsahem palmového oleje
Jan Holoubek -
Analýza chování spotřebitelů při nákupu značkových potravin v obchodních řetězcích ve Zlínském kraji
Martin Zdráhala