Návrh a využití modelů pro podporu geomarketingu v komerční sféře – Pavel Klika
Pavel Klika
Bachelor's thesis
Návrh a využití modelů pro podporu geomarketingu v komerční sféře
Design and utilization of models focused on geomarketing support in the commercial sector
Anotácia:
Práce se zabývá moderním způsobem segmentace trhu, konkrétně tvorbou a implementací modelů využívajících statistické metody, interní data a veřejně dostupné informace. Modely by měly sloužit komerčnímu využití ve vztahu Business to Customer. Výstupem práce je analýza datových zdrojů, stavba logiky a aplikace modelů pro podporu rozhodování a segmentaci trhu ve společnosti nabízející internetové připojení …viacAbstract:
This thesis deals with the modern way of market segmentation, namely with the creation and implementation of models using statistical methods, internal data and publicly availa-ble information. Models should serve to commercial use in Business to Customer relation-ship. Outcome of this thesis is the analysis of data sources, building logic and application of models to support decision-making and market …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41825
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedúci: Pavel Jašek
- Oponent: Lucie Šperková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41825
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.