Nurdaulet Willmott

Bachelor's thesis

Strategic Analysis of O2 Czech Repuplic, a.s. on the market of Czech fixed internet providers

Strategic Analysis of O2 Czech Repuplic, a.s. on the market of Czech fixed internet providers
Anotácia:
Strategická analýza společnosti O2 Czech Republic, as. na trhu poskytovatelů pevného internetu si klade za cíl zjistit silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby společnosti.
Abstract:
The strategic analysis of O2 Czech Republic, a.s. on the market of fixed internet providers aims to determine the strengths, weaknesses, opportunities and threats of the company.
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2022
  • Vedúci: Patrik Sieber
  • Oponent: Karel Pernica

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85229