Analýza potrieb zákazníkov hlasových služieb – Bc. Juraj Zaťko
Bc. Juraj Zaťko
Bakalářská práce
Analýza potrieb zákazníkov hlasových služieb
Abstract:
Topic work deals with the analysis of customer needs of voice services and establishing a functional model for the optimization of these services. It consists of three main chapters. The first chapter describes the telecommunication market in Slovakia. It deals with the portfolio of mobile operators, the latest trends in the invoiced services and peer comparison selected rate. The second chapter deals …víceAbstract:
Téma práce sa zaoberá analýzou potrieb zákazníkov hlasových služieb a zostavením funkčného modelu na optimalizáciu týchto služieb. Skladá sa z troch hlavných kapitol. Prvá kapitola charakterizuje telekomunikačný trh na Slovensku. Zaoberá sa portfóliom služieb mobilných operátorov, najnovšími trendmi vo fakturovaných službách a vzájomným porovnaním vybraných paušálov. Druhá kapitola rieši analýzu a …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/dg0m0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Radoslav Forgáč, PhD.
- Oponent: Ing. Miloš Očkay
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Informační technologie