Analýza kvality poskytovaných služeb vybrané cestovní kanceláře – Michaela Lukášová
Michaela Lukášová
Bachelor's thesis
Analýza kvality poskytovaných služeb vybrané cestovní kanceláře
Quality Analysis of Provided Services of the Selected Travel Agency
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu kvality poskytovaných služeb cestovní kanceláře Valaška. Cílem práce bylo zjistit stávající spokojenost zákazníků s kvalitou služeb pobočky cestovní kanceláře Valaška ve Valašském Meziříčí a na základě výsledků navrhnout doporučení pro její zlepšení. Teoretická část práce se zabývá vymezením teoretických východisek v oblasti služeb, spokojenosti zákazníka …viacAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the analysis of quality of services provided by a travel agency Valaška. The aim of the thesis is to find out the current customers' satisfaction of the quality of services provided by the travel agency Valaška, in its branch in Valašské Meziříčí, and to suggest recommendations for its improvement based on the results. The theoretical part of the thesis deals with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135434
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedúci: Pavel Blecharz
- Oponent: Ludmila Škrobánková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LUKÁŠOVÁ, Michaela. \textit{Analýza kvality poskytovaných služeb vybrané cestovní kanceláře}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/tlcjm4/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Průzkum spokojenosti cestujících s kvalitou služeb MHD v Brně
Markéta Šimková -
Podnikatelský plán na založení cestovní kanceláře AWESOME travel
David Branžovský -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Canaria Travel
Anna Krupičková -
Analýza služeb cestovní kanceláře Travel & Bussiness Centre s.r.o. se zaměřením na svatební zájezdy v zahraničí
Erik Jahnický