Realizace marketingové koncepce ve firmě Tefishop – Milan Schmidt
Milan Schmidt
Bakalářská práce
Realizace marketingové koncepce ve firmě Tefishop
Realization of the Marketing Conception in Comapany Tefishop
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2008
Zveřejnit od: 30. 4. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Schmidt, Milan. Realizace marketingové koncepce ve firmě Tefishop. Olomouc, 2008. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2008 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: MVŠO
Moravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.