Ing. Robert Böhm, MBA

Bachelor's thesis

Využití event marketingu při uvedení automobilu KIA Cee’d GT na český trh v roce 2013

The event marketing application for releasing KIA Cee’d GT on the Czech market in 2013
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá event marketingem a jeho aplikací v praxi. Cílem práce je zhodnotit event marketing společnosti KIA Motors Czech při uvedení automobilu Cee´d GT na český trh v roce 2013. V teoretické části se práce zabývá integrovanou marketingovou komunikací, jednotlivými nástroji marketingové komunikace, event marketingem a vytvořením event marketingové kampaně. Praktická část pak analyzuje …more
Abstract:
Thesis is focused on event marketing and application of event marketing in practice. The goal is to evaluate event in which KIA Motors Czech introduced its new model Cee´d GT on the Czech market in 2013. In theoretical part thesis is focused on integrated marketing communication, each tool of marketing communication, event marketing and creating of event marketing campaign. Practical part analyzes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní