Bc. Tomáš Čmolík

Bakalářská práce

Marketing informačních služeb

Marketing of information services
Anotace:
Marketing informačních služeb je velice obsáhlé téma, které se zabývá především informacemi a marketingovým mixem. Informace samotné mohou být core businessem některých podniků, a když jsou tyto podniky dobře řízeny, mohou být velice profitabilní. Můj úkol v této práci je jednoduchý: Zjistit, zda vlastnící mého vybraného podniku – Terra Visio mají marketing ve společnosti na přijatelné úrovni a pokud …více
Abstract:
Marketing of informational services is a very comprehensive topic, which deals before all with information and the marketing mix. The information themselves are often used as a core business of enterprises and if carried out well, the business can prove to be very profitable. My task in this work is simple: To find out, whether the owners of my chosen enterprise – Terra Visio carry out the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Jana Goldbergerová
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace