Bc. Martin Franko

Diplomová práce

Marketingová strategie vstupu na Evropské trhy s portfoliem veterinárních produktů

Marketing strategy for entering European markets with portfolio of veterinary product
Abstract:
This thesis deals with the marketing strategy proposal of the range of veterinary products of a Czech pharmaceutical company in selected territories. The target markets are the UK, Germany and Austria. The theoretical part describes basic marketing concepts and marketing role in entering foreign markets. The marketing strategy proposal of my thesis is based on 4 P´s marketing mix concept with the emphasis …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2012
  • Vedoucí: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní