Marketingová strategie vstupu na Evropské trhy s portfoliem veterinárních produktů – Bc. Martin Franko
Bc. Martin Franko
Diplomová práce
Marketingová strategie vstupu na Evropské trhy s portfoliem veterinárních produktů
Marketing strategy for entering European markets with portfolio of veterinary product
Abstract:
This thesis deals with the marketing strategy proposal of the range of veterinary products of a Czech pharmaceutical company in selected territories. The target markets are the UK, Germany and Austria. The theoretical part describes basic marketing concepts and marketing role in entering foreign markets. The marketing strategy proposal of my thesis is based on 4 P´s marketing mix concept with the emphasis …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qr3kl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2012
- Vedoucí: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRANKO, Martin. \textit{Marketingová strategie vstupu na Evropské trhy s portfoliem veterinárních produktů}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/tlmrto/. [citováno 2024-04-24]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková