Hana Márová

Master's thesis

Segmentace trhu dekorativní kosmetiky

Segmentation of the colour cosmetics market
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá odkrytím segmentů na českém trhu s dekorativní kosmetikou. Cílem je daný trh rozdělit do vnitřně homogenních a vně dostatečně heterogenních skupin a určit jejich charakteristické prvky, kterými se vyznačují. Zjištění těchto charakteristik napomáhá k podrobnějšímu poznání jednotlivých druhů zákazníků a k vytvoření vhodného marketingového přístupu, jímž lze na tyto zákazníky …viac
Abstract:
This master thesis focuses on a customer and market segmentation of colour cosmetics. The main aim is to divide a particular market into inner (homogenous) and into outer (heterogenic) groups in order to determine their specific character. Identifying these specific characteristics helps deepen the understanding of different customers and helps to create a suitable marketing approach to efficiently …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2020
  • Vedúci: Jan Koudelka
  • Oponent: Barbora Sádlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81618