Segmentace trhu dekorativní kosmetiky – Hana Márová
Hana Márová
Diplomová práce
Segmentace trhu dekorativní kosmetiky
Segmentation of the colour cosmetics market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá odkrytím segmentů na českém trhu s dekorativní kosmetikou. Cílem je daný trh rozdělit do vnitřně homogenních a vně dostatečně heterogenních skupin a určit jejich charakteristické prvky, kterými se vyznačují. Zjištění těchto charakteristik napomáhá k podrobnějšímu poznání jednotlivých druhů zákazníků a k vytvoření vhodného marketingového přístupu, jímž lze na tyto zákazníky …víceAbstract:
This master thesis focuses on a customer and market segmentation of colour cosmetics. The main aim is to divide a particular market into inner (homogenous) and into outer (heterogenic) groups in order to determine their specific character. Identifying these specific characteristics helps deepen the understanding of different customers and helps to create a suitable marketing approach to efficiently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81618
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2020
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Barbora Sádlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81618
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Multimodální analýza čínských reklamních pláten na dekorativní kosmetiku
Markéta TOMANOVÁ -
Segmentace spotřebitelů na trhu dekorativní kosmetiky
Lucie Waliszewská -
Spotřebitelské chování žen na trhu s dekorativní kosmetikou v ČR
Petra Kalinová -
Spotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetiky
Valérie Skuplíková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice
Adéla ONDRÁŠOVÁ -
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
Tereza Hausknechtová -
Analýza vnímání značky na trhu dekorativní kosmetiky
Michaela Lukášová -
Segmentace trhu dekorativní kosmetiky
Markéta Myšková