Hana Márová
Master's thesis
Segmentace trhu dekorativní kosmetiky
Segmentation of the colour cosmetics market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá odkrytím segmentů na českém trhu s dekorativní kosmetikou. Cílem je daný trh rozdělit do vnitřně homogenních a vně dostatečně heterogenních skupin a určit jejich charakteristické prvky, kterými se vyznačují. Zjištění těchto charakteristik napomáhá k podrobnějšímu poznání jednotlivých druhů zákazníků a k vytvoření vhodného marketingového přístupu, jímž lze na tyto zákazníky …moreAbstract:
This master thesis focuses on a customer and market segmentation of colour cosmetics. The main aim is to divide a particular market into inner (homogenous) and into outer (heterogenic) groups in order to determine their specific character. Identifying these specific characteristics helps deepen the understanding of different customers and helps to create a suitable marketing approach to efficiently …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 11. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81618
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2020
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Barbora Sádlová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81618
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Multimodální analýza čínských reklamních pláten na dekorativní kosmetiku
Markéta TOMANOVÁ -
Segmentace spotřebitelů na trhu dekorativní kosmetiky
Lucie Waliszewská -
Spotřebitelské chování žen na trhu s dekorativní kosmetikou v ČR
Petra Kalinová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice
Adéla ONDRÁŠOVÁ -
Spotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetiky
Valérie Skuplíková -
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
Tereza Hausknechtová -
Analýza vnímání značky na trhu dekorativní kosmetiky
Michaela Lukášová -
Segmentace trhu dekorativní kosmetiky
Markéta Myšková