Strategie rozvoje spolupráce se silnými individuálními mecenáši – Martin Hudeček
Martin Hudeček
Master's thesis
Strategie rozvoje spolupráce se silnými individuálními mecenáši
Strategy for developing collaboration with strong individual donors
Abstract:
Diplomová práce Strategie rozvoje spolupráce se silnými individuálními mecenáši zkoumá možnosti úspěšné spolupráce mezi uměleckými projekty a silnými individuálními mecenáši. Individuální mecenáš je člověk, který má své potřeby a motivy, na základě kterých se rozhoduje a jedná. Motivace je tedy základní rámec této práce. V první části se autor zaměřuje na poznání teorie motivace, která tvoří nutný …moreAbstract:
The thesis “Strategy for developing collaboration with strong individual donors” examines possibilities of successful collaboration of art projects and strong individual donors. An individual donor is a person with own needs and motives which drive his or her decisions and actions. Motivation is therefore the principal framework of this paper. In the first part, the author focuses on obtaining insight …moreKeywords
vizeKeywords
posláníKeywords
cíleKeywords
mecenášiKeywords
plánováníKeywords
sponzorstvíKeywords
strategický managementKeywords
motivaceKeywords
spolupráceKeywords
mecenášství
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/9100
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: Petr PROKOP
- Reader: Eva KEJKRTOVÁ MĚŘIČKOVÁ
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 7. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMaster programme / field:
Dramatická umění / Produkce
Theses on a related topic
-
Vývoj skautské vize, cílů a prostředků v Československu do roku 1970
Kryštof Antonín -
Vize jako nezbytný základ tvorby strategie podniku
Jakub Vácha -
Vize a realita v územním plánování
Radka Klusáčková -
Člověk versus robot: vize a trendy v oblasti zaměstnanosti
Lukáš Madurkay -
Tvorba vize softwarových produktů
Vojtěch Vejmělek -
Webové rozhraní pro tvorbu vize, cílů a plánu projektu
Matěj Štěpánek -
Otevřená budoucnost - vize a perspektivy dívek a chlapců v DD se školou
Kristýna Doubravská -
Potenciální rizika realizace vize Průmyslu 4.0 v automobilovém průmyslu
Dominik Szitai
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights