Strategie rozvoje spolupráce se silnými individuálními mecenáši – Martin Hudeček
Martin Hudeček
Diplomová práce
Strategie rozvoje spolupráce se silnými individuálními mecenáši
Strategy for developing collaboration with strong individual donors
Anotace:
Diplomová práce Strategie rozvoje spolupráce se silnými individuálními mecenáši zkoumá možnosti úspěšné spolupráce mezi uměleckými projekty a silnými individuálními mecenáši. Individuální mecenáš je člověk, který má své potřeby a motivy, na základě kterých se rozhoduje a jedná. Motivace je tedy základní rámec této práce. V první části se autor zaměřuje na poznání teorie motivace, která tvoří nutný …víceAbstract:
The thesis “Strategy for developing collaboration with strong individual donors” examines possibilities of successful collaboration of art projects and strong individual donors. An individual donor is a person with own needs and motives which drive his or her decisions and actions. Motivation is therefore the principal framework of this paper. In the first part, the author focuses on obtaining insight …víceKlíčová slova
vizeKlíčová slova
posláníKlíčová slova
cíleKlíčová slova
mecenášiKlíčová slova
plánováníKlíčová slova
sponzorstvíKlíčová slova
strategický managementKlíčová slova
motivaceKlíčová slova
spolupráceKlíčová slova
mecenášství
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9100
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Petr PROKOP
- Oponent: Eva KEJKRTOVÁ MĚŘIČKOVÁ
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 7. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj skautské vize, cílů a prostředků v Československu do roku 1970
Kryštof Antonín -
Vize jako nezbytný základ tvorby strategie podniku
Jakub Vácha -
Vize a realita v územním plánování
Radka Klusáčková -
Člověk versus robot: vize a trendy v oblasti zaměstnanosti
Lukáš Madurkay -
Tvorba vize softwarových produktů
Vojtěch Vejmělek -
Webové rozhraní pro tvorbu vize, cílů a plánu projektu
Matěj Štěpánek -
Otevřená budoucnost - vize a perspektivy dívek a chlapců v DD se školou
Kristýna Doubravská -
Potenciální rizika realizace vize Průmyslu 4.0 v automobilovém průmyslu
Dominik Szitai
Název
Vložil
Vloženo
Práva