Online marketing společnosti golf24. – Bc. Jan BULVAS
Bc. Jan BULVAS
Master's thesis
Online marketing společnosti golf24.
Online Marketing of Golf24 Company.
Anotácia:
Diplomová práce Online marketing firmy golf24 s cílem optimalizovat vybrané parametry internetového prodeje společnosti golf24 přibližuje problematiku online marketingu a internetového marketingu v českém a německém prostředí. Na základě zejména zahraniční literatury jsou teoreticky představeny nejvýznamnější nástroje internetového marketingu, kterými je především optimalizace pro vyhledávače, emailový …viacAbstract:
This masters thesis called Online Marketing of golf24 company aims for optimization of some selected parameters of the Internet sale done by the company. It deals with the topic of Internet marketing within the Czech and German environment. The most important tools of Internet marketing are presented in theory based on mainly non-Czech literature. The most significant of these tools are Search Engine …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedúci: Ing. Oldřich Jetmar
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BULVAS, Jan. Online marketing společnosti golf24.. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Internetové stránky obcí - srozumitelnost a zásady jejich tvorby
Vanda Grenarová -
Analýza hotelové internetové prezentace s implementací změn a následným vyhodnocením
Lenka Suchomelová -
Obsah webu muzea a jeho použitelnost a přístupnost
Jiří Šusta -
Webové stránky pro mobilní prohlížeče
Petr Stehlík -
Přístupnost a použitelnost internetové prezentace
Dana Kovářčíková -
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák