Event marketingová strategie ve vybrané společnosti – Robert Novák
Robert Novák
Bachelor's thesis
Event marketingová strategie ve vybrané společnosti
Event marketing strategy in a selected company
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh optimalizace event marketingové strategie ve vybrané společnosti XY, která působí v oblasti SaaS společností. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je na základě odborné literatury poskytnutý ucelený obraz celého event marketingu. V praktické části práce se popisuje samotná společnost, analyzuje se stávající event marketingová …moreAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to propose the optimization of event marketing strategy in a selected company XY, which operates in the field of SaaS companies. The work consists of theoretical and practical part. In the theoretical part, a comprehensive picture of the entire event marketing is provided on the basis of professional literature. The practical part of the thesis describes the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 11. 2019
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/81713
Thesis defence
- Date of defence: 13. 10. 2020
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Oldřich Vávra
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81713
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Proces tvorby konkurenceschopného produktu vybrané destinace
Anna Tietzová -
Proces tvorby závěrečných prací očima studentů
Petra Kučerová -
Proces tvorby Evropského sociálního modelu v politice zaměstnanosti: příklad vybraných členských států EU
Veronika Lapšanská -
Proces tvorby didaktických hraček pro děti v mateřské škole
Marie NAVRKALOVÁ -
Proces tvorby podnikové strategie
Adéla Dubová -
Proces tvorby obecně závazných vyhlášek se zaměřením na místní poplatky
Alena MÁNKOVÁ -
Analýza procesu tvorby strategie podniku
Martina Vieriková