Segmentace zákazníků vybrané firmy – Tereza Teislerová
Tereza Teislerová
Diplomová práce
Segmentace zákazníků vybrané firmy
Customer segmentation of a selected company
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje vymezení marketingového mixu a identifikaci segmentů zákazníků firmy zabývající se bike sharingem s následným zhodnocením a doporučením pro firmu do budoucna. Práce se v celém svém rozsahu zaměřuje na propojení aktuálních trendů v komunikaci v závislosti na generačních rozdílech a uživatelském chování zákazníků firmy. Za tímto účelem bylo provedeno dotazníkové šetření …víceAbstract:
This Thesis is devoted to defining the marketing mix and identifying customer segments of the bike sharing company, which is followed-up by evaluation and recommendations for the company in the future. The Thesis is focused on linking up-to-date trends in communication based on generational differences and user behavior in the group of the company's customers. For this purpose, a questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75310
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 1. 2019
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75310
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová