Tereza Teislerová

Diplomová práce

Segmentace zákazníků vybrané firmy

Customer segmentation of a selected company
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje vymezení marketingového mixu a identifikaci segmentů zákazníků firmy zabývající se bike sharingem s následným zhodnocením a doporučením pro firmu do budoucna. Práce se v celém svém rozsahu zaměřuje na propojení aktuálních trendů v komunikaci v závislosti na generačních rozdílech a uživatelském chování zákazníků firmy. Za tímto účelem bylo provedeno dotazníkové šetření …více
Abstract:
This Thesis is devoted to defining the marketing mix and identifying customer segments of the bike sharing company, which is followed-up by evaluation and recommendations for the company in the future. The Thesis is focused on linking up-to-date trends in communication based on generational differences and user behavior in the group of the company's customers. For this purpose, a questionnaire survey …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 1. 2019
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75310