Ing. Barbora Leskovjanová
Master's thesis
Strategické řízení malého podniku
Strategic management in small company
Abstract:
Diplomová práce "Strategické řízení malého podniku" se zabývá významem strategického řízení u malého podniku na příkladu restaurace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce jsou představeny jednotlivé kroky strategického řízení. V praktické části je pak provedena strategická analýza sledované restaurace, na jejímž základě je formulovaná strategie, kterou by se …moreAbstract:
Thesis "Strategic Management in Small Company" deals with the importance of strategic management in small company, shown in the example of restaurant. The work is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part, the elementary steps of strategy management are presented. In the practical part, the strategic analysis of monitored restaurant was conducted and on its basis, the strategy …moreKeywords
Strategie malý podnik strategické řízení strategická analýza analýza SLEPTE Porterův model pěti sil SWOT analýza formulace strategie implementace strategie Strategy small company strategic management strategic analysis SLEPTE analysis Porter's five forces model SWOT analysis strategy formulation strategy implementation
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 1. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/uvsod/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2014
- Supervisor: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Reader: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Návrh a implementace marketingové strategie ve vybrané společnosti
Michal Kubečka -
Strategie a její implementace v organizacích veřejné správy
Miroslav Račuch -
Implementace cílů Strategie růstu - Evropa 2020 do národních politik ČR
Václav Chum -
Implementace Strategie Evropské unie pro boj proti terorismu národními státy
Natália Vítková -
Implementace obchodní strategie s využitím vybraných determinant měnového kurzu
Daniel Stašek -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá