Strategické řízení malého podniku – Ing. Barbora Leskovjanová
Ing. Barbora Leskovjanová
Master's thesis
Strategické řízení malého podniku
Strategic management in small company
Anotácia:
Diplomová práce "Strategické řízení malého podniku" se zabývá významem strategického řízení u malého podniku na příkladu restaurace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce jsou představeny jednotlivé kroky strategického řízení. V praktické části je pak provedena strategická analýza sledované restaurace, na jejímž základě je formulovaná strategie, kterou by se …viacAbstract:
Thesis "Strategic Management in Small Company" deals with the importance of strategic management in small company, shown in the example of restaurant. The work is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part, the elementary steps of strategy management are presented. In the practical part, the strategic analysis of monitored restaurant was conducted and on its basis, the strategy …viacKľúčové slová
Strategie malý podnik strategické řízení strategická analýza analýza SLEPTE Porterův model pěti sil SWOT analýza formulace strategie implementace strategie Strategy small company strategic management strategic analysis SLEPTE analysis Porter's five forces model SWOT analysis strategy formulation strategy implementation
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uvsod/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2014
- Vedúci: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Návrh a implementace marketingové strategie ve vybrané společnosti
Michal Kubečka -
Strategie a její implementace v organizacích veřejné správy
Miroslav Račuch -
Implementace cílů Strategie růstu - Evropa 2020 do národních politik ČR
Václav Chum -
Implementace Strategie Evropské unie pro boj proti terorismu národními státy
Natália Vítková -
Implementace obchodní strategie s využitím vybraných determinant měnového kurzu
Daniel Stašek -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá