Daria Markelova

Diplomová práce

Management kvality ve službách cestovního ruchu

Management of Quality in Tourism Services
Anotace:
Předmětem diplomové práce je hodnocení kvality služeb v oblasti cestovního ruchu, zejména v cestovní kanceláři Čedok a.s. Cílem práce je na základě analýzy systému řízení kvality ve společnosti Čedok ohodnotit jeho využitelnost a přínosnost pro sledovaný podnik, doporučit opatření, prostřednictvím kterých by bylo možno posoudit přínos systému a rozhodnout o získání certifikátu řízení kvality dle norem …více
Abstract:
This diploma thesis deals with a quality assessment of services in the field of tourism, in particular in the Čedok Travel Agency, Ltd. The aim of the thesis is, on the basis of a quality system management of the Čedok Company analysis, to evaluate its applicability and efficiency for the selected company, to suggest recommendations through which would be possible to assess the assets of the system …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2020
  • Vedoucí: Jan Žufan
  • Oponent: Liběna Jarolímková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78667