Management kvality ve službách cestovního ruchu – Daria Markelova
Daria Markelova
Diplomová práce
Management kvality ve službách cestovního ruchu
Management of Quality in Tourism Services
Anotace:
Předmětem diplomové práce je hodnocení kvality služeb v oblasti cestovního ruchu, zejména v cestovní kanceláři Čedok a.s. Cílem práce je na základě analýzy systému řízení kvality ve společnosti Čedok ohodnotit jeho využitelnost a přínosnost pro sledovaný podnik, doporučit opatření, prostřednictvím kterých by bylo možno posoudit přínos systému a rozhodnout o získání certifikátu řízení kvality dle norem …víceAbstract:
This diploma thesis deals with a quality assessment of services in the field of tourism, in particular in the Čedok Travel Agency, Ltd. The aim of the thesis is, on the basis of a quality system management of the Čedok Company analysis, to evaluate its applicability and efficiency for the selected company, to suggest recommendations through which would be possible to assess the assets of the system …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78667
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2020
- Vedoucí: Jan Žufan
- Oponent: Liběna Jarolímková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78667
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Specifics of tourism management system of selected country
Valeriya Korol -
Analysis and enhancement of remote management system
Marek Šanta -
Agricultural Information Management System (AGIS): Mapping System of Sago Potential in Southern Papua, Indonesia
Sri Murniani Angelina Letsoin -
Assessment of Policy Changes of the Impacts of Urbanization, Economic Growth and Decentralization of Water Services with Regard to Water Quality in Mexico
René Fernando Lara Cervantes -
Kvalita webových stránek cestovní kanceláře
Anastasia Petukhova -
Kvalita produktov CR na zľavových portáloch
Zuzana Malíková -
Kvalita předávání informací klientům CK
Klára Uriková -
Význam a kvalita online distribučních cest CK/CA v ČR
Tereza Paďouková