Bc. Nikola Rejsová

Diplomová práce

Obchodní strategie nadnárodní společnosti

Multinational Company - Business Strategy
Anotace:
Diplomová práce Obchodní strategie nadnárodní společnosti se zabývá teoretickou a praktickou stránkou strategické analýzy a návrhu mezinárodní strategie. V teoretické části je koncept mezinárodní strategie definován samostatně i v širších souvislostech mezinárodního obchodu a mezinárodního managementu, jakožto oblastí, ze kterých mezinárodní strategice vychází. Největší pozornost v rámci teoretické …více
Abstract:
The thesis, titled 'Multinational Company – Business Strategy', is based on the theory and practice of international strategic analysis and formulation. The 'concept' of international strategy is, in the theoretical part, defined separately and also spanning out to a wider context of international businesses and international management – critical fields from which international strategy arises. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2012
  • Vedoucí: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management