Petra Chocholová

Diplomová práce

Trends in Mobile Marketing

Trends in Mobile Marketing
Anotace:
Hlavním cílem této práce je posoudit současný stav mobilního marketingu a odhadnout jeho pravděpodobný vývoj do budoucna. Tato práce se postupně zabývá definicí mobilního marketingu a mobilní reklamy, popisem hlavních hráčů na trhu a definicí jeho jednotlivých kategorií. V závěru analyzuje nejnovější trendy a detailně se zaměřuje na popis těch nejvýznamnějších, jako QR kódy, lokalizační reklama nebo …více
Abstract:
The principal aim of this thesis is to assess the state of the mobile marketing as of the first quarter of 2011 and to discuss various scenarios of the future development. This thesis defines the terms "mobile marketing" and "mobile advertising" and identifies the main players in the industry. It explores the main categories of mobile advertising such as mobile messaging, in-content and mobile internet …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Ondřej Štěpánek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26873