Petra Chocholová
Diplomová práce
Trends in Mobile Marketing
Trends in Mobile Marketing
Anotace:
Hlavním cílem této práce je posoudit současný stav mobilního marketingu a odhadnout jeho pravděpodobný vývoj do budoucna. Tato práce se postupně zabývá definicí mobilního marketingu a mobilní reklamy, popisem hlavních hráčů na trhu a definicí jeho jednotlivých kategorií. V závěru analyzuje nejnovější trendy a detailně se zaměřuje na popis těch nejvýznamnějších, jako QR kódy, lokalizační reklama nebo …víceAbstract:
The principal aim of this thesis is to assess the state of the mobile marketing as of the first quarter of 2011 and to discuss various scenarios of the future development. This thesis defines the terms "mobile marketing" and "mobile advertising" and identifies the main players in the industry. It explores the main categories of mobile advertising such as mobile messaging, in-content and mobile internet …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26873
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Ondřej Štěpánek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26873
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza televizních reklam firmy T-mobile
Marek Barták -
Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile
Karolína ŠTURSOVÁ -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy(reklamy) a měření jejich účinnosti
Milan Vlk -
Augmented Reality Deformable Tracking
Michal Jankovič -
Applications for remote support in augmented reality
Martin Lečbych -
Application for Learning Math Using Augmented Reality
Terézia Mikulová -
Use of Virtual Reality and/or Augmented Reality Resources to Control and Visualize Processes
Abishek Janakiraman -
Underwater Localization and Interaction for Open-Sea Augmented Reality Systems
Jan Čejka