Bc. Lucie Kohoutková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie firmy Plzeňský Prazdroj, a. s.

Marketing strategy of the company Plzeňský Prazdroj, a.s.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit marketingovou strategii, kterou používá a dříve používal plzeňský pivovar Plzeňský Prazdroj, a.s. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část obecně popisuje marketing, marketingový proces, marketingový mix či marketingovou strategii. V části praktické hodnotím konkrétní firmu, a to Plzeňský Prazdroj, a.s. …more
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze and evaluate marketing strategy of the company Plzeňský Prazdroj, a. s. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to marketing, marketing process, marketing mix and marketing strategy in general. At the beginning of the practical part, the company and its history is introduced and both the current and previous …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Zdeněk Bezděka
  • Reader: Ing. Eva Matoušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance