Bc. Barbora Seďová

Master's thesis

Akumulace (sociálního) kapitálu: případová studie KAFARA

Accumulation of (social) capital: case study KAFARA
Abstract:
Správné využití sociálního kapitálu a marketingových nástrojů je v dnešní době u kulturních organizací jednou z nejdůležitějších věcí. Užíváním výše zmíněných hlavní aktéři získávají nové zkušenosti i informace, které se nadále rozšiřují a celý koncept pak správně plní svou funkci. Představené kulturně komunitní centrum Kafara, které v nedávné době vzniklo v brněnské městské části Obřany, je novým …more
Abstract:
Right usage of social capital and marketing tools is one of the most critical aspects for culture organizations nowadays. By use of these aspects the main actors gets new experience and information growing, thus whole concept is filling the function properly. Kafara, community – culture center recently opened in Brno district – Obřany, introduced in this thesis is newly developed project in culture …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2017
  • Supervisor: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta